úterý 18. ledna 2011

Jsem ještě normální ???

Někdy opravdu nevím... Přistihla jsem se, že mám obrovskou radost, když v naší poštovní schránce najdu časopis "Sluníčko". K mým životním potřebám v poslední době přibyla tiskárna a laminovací fólie. Pohroma je, když mi náhodou dojdou náplně či papír do tiskárny. Už jsem postupně vytiskla stovky piktogramů, ale pořád jich mám nějak málo. Co když nemám všechny a na nějaké jsem třeba zapomněla. Po večerech vymalovávám pastelkami  různé nafocené úkoly, od stříhání už mám mozoly. Zbláznila jsem se nebo je to úlet od vážných problémů k těm nevinným pestrým obrázkům, které si tak pečlivě třídím a zakládám, možná se vracím do dětských let. Je to úlet, nebo chvilkové zastavení v dětském bezstarostném světě, kdy nic nemusím, jen si můžu hrát a na chvíli na vše zapomenout. Pro mne je to vlastně odpočinek a proto toho mám doma asi tolik....

3 komentáře:

  1. Zdravím:-)Myslím si, že takových nás je víc. Ono něco dělat, je nejlepší lék na splíny:-)Jo a Sluníčko u nás taky vede, jen laminovačku co je Jára starší, trošku šidím, ale tiskárna a skener jedou jako o život:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se do klubu. Manžel nadává, že mi pořád docházejí náplně do tiskárny a folie do laminovačky. Jak prý to dělám? :-) Ale mě to baví...i když většinou po půlnoci, kdy celý dům spí...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Moni a Amelie, to potěší.

    OdpovědětVymazat