neděle 12. června 2011

Svatba

Tak s tímto nešťastným materiálem jsme měli jet na svatbu. Účast na svatbě jsme nakonec odvolali, netroufli jsme si. Obřad se měl konat na zámku v Lešné u Zlína, asi 50 km od Olomouce, tudíž brzy vstávat což pro naše ratolesti není. Taktéž jsem si nedokázala představit někde v takovém horku bavit své děti, než se všichni vyfotí, byla tam velká časová prodleva. Důvodů se nakonec nashromáždilo povíce a ikdyž už jsme byli celkem nachystaní, raději jsme se omluvili.
Sárinka se trochu uklidnila, ale Lukášek byl pořád nešťastný. Na všechny akce se musí doslova přemlouvat.

 Jelikož se hostina konala jen pár km od Olomouce, nedalo to mému příteli a s Lukáškem se tam  rozjeli podívat. Lukáškovi se tam nakonec moc líbilo, tak ještě k večeru přijel Mirek i pro Sárinku. Jak v Kocourkově, ale aspoň po částech jsme se zůčastnili:-)

 Sárinka mi udělala velikou radost. Vzala si ze svatby malý dortíček, který celou cestu držela v ručičce, byl pro maminku. Po jejím příjezdu jsem ho musela hned celý sníst, byl přeci pro mne. Jsem moc ráda, že si na mne vzpomněla. Co víc si přát....

3 komentáře:

  1. Ten nešťastný materiál na fotce je k zulíbání.Ale jinak to přítel vyřešil skvěle a moc oceňuji,že to nevzdal a postupně vzal OBĚ děti.To s tím dortem od Sárinky je úžasný -na mě by si mladá nevzpomněla.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,taky jsem se musela smát:-)Ti tedy byli nešťastní:-)Sárinka je hodná,že na tebe pamatovala:-)

    OdpovědětVymazat