sobota 17. prosince 2011

Zvracíme

Ve čvrtek hodila Sárinka šavli přes půl obýváku. Pak následovalo nejmíň 10 zvracení, při kterých se úplně ztrácela. Skoro celou noc jsem nespala, museli jsem ji hlídat a hlavně pomáhat při zvracení. Druhý den jsem si vše musela pochopitelně vyzkoušet na vlastní kůži. Bylo to dost kruhé a hlavně nekonečné. Proseděla jsem celých 6 hodin na WC. Lukáška to chytlo někdy o půlnoci a protože se chudák nedostal na WC, utíkal automaticky ven. Pochopitelně to nestihl, takže pozvracel celou chodbu včetně botů. Naštěstí měl lehčí průběh, zvracel jen 3x. Takže máme před vánocemi pěkně vymalováno, lépe řečeno pozvracíno. Sárince je už lépe, už začala i trochu jíst. Se mnou je to horší, ale určitě zase bude líp. Říkám si to ale v poslední době nějak často. Od září jsem neustále nemocná, na pestrost nemocí si nemohu stěžovat. Před 14 dny jsem spadla ze žebříku, ale při té hrůze jsem měla velké štěstí, odnesly to jen potlučené nohy. Letos jsme se opravdu nenudili, doufám, že příští rok bude lepší. I když nevím, nevím, hned v lednu mám tři termíny k zubaři, takže tu bude pořád něco.....

7 komentářů:

  1. ...a jak říkala moje mudr - klidně přehrabte půl pekárny, najděte co nejvíc rohlíků s krystalkami soli, sůl váže vodu, která při průjmech jde rychle ven...
    Leni, nebudu psát ty mé blbosti (jen že je fajn, když máš v háji nastydlý močák a řidič busu jede co nejněžněji:-)),ale TY JSI SPADLA ZE ŽEBŘÍKU? Panejo...vítej mezi živými!!!!
    To už ani nebudu psát to naše:-) A co nohy?
    Hlava?
    Doufám, že Ti doma dovolí pomalejší tempo. Já kašlu na ten vánoční "mus", že musí být naklizeno. Jo uklízím víc, leštím víc...ale stejně tu mám zase lepidlo a barevné papíry na vyleštěné plovoučce...no a co...jsou větší starosti:-)
    Prosím, už nepadej.
    Magda a rýmička Kubík

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý deň tak tomu sa hovorí rotavírus ako vyšitý - my sme si ho doniesli od krstných rodičov a vracali a hnačkovali sme celá rodina - je to zákerný vírus ale človek hlavne dospelý sa "fajne" vyčistý viem že Vám teraz do smiechu určite nie je ale o pár dní bude lepšie - nie sú na to lieky ale diétou sa to do pár dní upraví.
    S tým rebríkom ste mali obrovské šťastie - naša babička hovorí, že keď človek vyviazne s nepríjemnej a bolestivej situácie celkom obstojne: Tam hore Ťa musí mať niekto rád keď si sa nedokaličil úplne- tak to hlavne poteší pri bolesti - berte to s nadsázkou babina je sarkastická.
    Prajem Vám aj napriek nepríjemnému začiatku krásne prežitie Vianočných sviatkov a šťastný a spokojný Nový rok 2012. Miriam s Andrejkom a Barborkou

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,
    tak preju, at tímto s chorobami kočíte.A příští rok at je už veselejší.
    A doufám, že už Vás to zvracení a spol. přešlo?
    Ahoj
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. A jéje, doufám, že už je u vás všem líp...U nás to taky proběhne pokaždé celou rodinou...
    Ono to zdraví hodně souvisí s psychikou, když má člověk starosti, trápení, tak se nemoci začnou ozývat...Moc přeju, aby ten příští rok byl ve všech směrech lepší než ten letošní!

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji brzké uzdravení! S těmi nemocemi to máme stejné, od září pořád něco. Zvracení jsme absolvovali minulý víkend :-). Naštěstí to tentokrát vyjímečně minulo Míšu. Tak do nového roku hlavně ZDRAVÍ, je nám ho všem třeba :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,my máme pro změnu laringitýdu:-(No zvracení je velice nakažlivé,to máme taky pokažadý celá rodina a je to fakt nepříjemný:-(Doufám,že už je Vám všem lépe,naštěstí to má rychlý průběh...a také doufám,že už je lépe i po psychické stránce já mám podobné chmury:-(

    OdpovědětVymazat
  7. A to jen já žasnu, jak se nám letošní podzim nemoci vcelku vyhýbají. Asi si to musí někdo někde jinde vybrat za nás. :-( Tak ať jste brzy všichni zdraví a na hodně dlouho. :-)

    OdpovědětVymazat