sobota 25. února 2012

Trochu toho umění

Sárinka se v poslední době nějak rozmalovala, což jsem velmi ráda. Když se do něčeho pustí, je to vždy ve velkém, žádné troškaření. Měla bych si asi pořídit nějakou dílničku na výrobu papíru nebo vyřídit velkoobchodní slevu v papírnách, jestli tady ještě nějaké vůbec existují! Líbí se mi, že hodně maluje zážitky, které sama prožila, hlavně slovesa, která nám stále nejdou.

                                Andělé, taktéž nejmalovanější téma.
                                                      Anděl č. 2
                                                Skupinka andělů.
                                           Kašpárek a zase anděl.
                                              Vánoční stromeček.
 Dárečky pro Sárinku (celoroční téma). Koukala jsem, že to i sama podepsala.
                                             Dárečky pro Lukáška.
                                              Darování dárečků.
                                              Holka peče sušenky.
                                  Mikuláš, anděl, čert jdou do školy.

                                                        Hodiny.
                                                  Číselná řada.
                                                   Úkol na čísla.

                                                        Oslava
                                                        Cvičení
                                                     Na kolotoči
Holky věsí prádlo.

13 komentářů:

  1. Jsou moc pěkné a nevím jak to napsat, abych to nenapsala blbě. Jsou moc krásné v té nedokonalosti. Kuba mi kreslí takové výtvory, že mi tam chybí ta "dětská čmáranice". TO NEZNAMENÁ ŽE SÁRINKA ČMÁRÁ, TO NE!!!!! Ale právě že je to to krásné dětské malování:-)
    Leni, já kupuju archy balícího papíru - doporučuju:-))
    Jak je Sárince???
    Hezkou sobotu:-)) My upekli sušenky, ani jsme nešli ven. Mrholí a já mám od čtvrtka zalehlé ucho - brrr.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://jedlikovo-vareni.blog.cz/1110/domaci-vanilkove-susenky

      Vymazat
    2. Sušenky vypadají úžasně, to budu muset vyzkoušet. Díky!

      Vymazat
    3. Marti, tak před měsícem jsem dělala mrkvové těsto. měly to být podle receptu šátečky, ale já udělala smajlíkovým vykrajovátkem smajlíkové sušenky s meruň.marmeládou. Ale jak to trochu naběhlo, Kuba ráno povídá:"Jééé, to jsou hezké bowlingové koule".-))
      Na sušenky jsem vyndala takovou kulatou plechovou dózu ještě z DDR:-)))
      Magda

      Vymazat
  2. Krásné obrázky!
    ta "holka co peče sušenky" má nádherný výraz. A vůbec všechny postavičky jsou krásně usměvavé.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné obrázky. Sárinka je moc šikovná. Andělíčci jsou prima a holka pečící sušenky mě dostala.

    OdpovědětVymazat
  4. add obrázky na domečku - kupovala jsem je na RAGOS.CZ,ale nevím, jestli ještě mají. Kdyžtak písni adresu a pár jich pošlu. ještě mám i jiné. .-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je krasy!!! Jsou nadherne Sari.:-) Tolik radosti z obrazku.... az ti trosku zavidim Leni,ale jen v tom nejlepsim slova smyslu.:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Magdi, díky za tip na sušenky, receptů není nikdy dost:-) Doufám, že se už ucho umoudřilo. Jinak Sárince se teď daří dobře. Občas zanaříká na chybějící zoubek, ale vše se snad ještě čistí, nebo tím může vyjadřovat, minulý čas, to bohužel nikdo neví. Rozhodně se už ale netrápí.

    Andi, díky za radu, hned jsem na Ragos mrkla. Je to pro mne naprosto neprobádaný svět, tak jen koukám, co vše se dá koupit. Jinak moc děkuji za nabídku, já ještě kouknu do obchodu ve městě. Moc obdivuji všechny ty lidičky, co dokáží z pár metrů látky vytvořit takové poklady. Moc bych to taky chtěla umět. Kdysi jsem šila, protože nic v obchodech nebylo, ale časem už to nebylo potřeba. Teď, když koukám na všechny ty krásy, asi zase začnu. Ale tak dokonalé to určitě nebude. Jste naprosté šikulky a já vás obdivuji!

    Jinak holky děkujeme za pochvaly.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné obrázky Sárinka je hrozně šikovnááááá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sárinka je úžasná umělkyně! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Až budeš mít chvilku, jukni ke mně na blog ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Připojuji se k obdivu, Sárinka je vážně moc šikovná. Kreslí tedy určitě lépe než já :-).

    OdpovědětVymazat