úterý 14. února 2012

Valentýn

Valentýna neslavíme, ale protože se skoro už 3 týdny díky nemocem flákáme, tak jsme vyrobili alespoň pár srdíček, hlavně pro babičky. Tiskátko je z brambory.
Srdíčko z malých pásků jsem nakonec vyrobila já. Pro Sárinku byla výroba těžká, Lukášek neměl zase tu trpělivost.
  
Patří všem, mému srdci blízkým lidem. 


9 komentářů:

  1. Nádherná srdíčka, jste šikulky. Krásného Valentýna, Leni.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké srdíčka. My se letos k žádným nedostali, Maty odmítl, ale chci ho dokopat dodatečně. :-)
    Tak krásného Valentýna. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, já se včera z netu dekovala, ten Valentýn byl všude...nemůžu si pomoct, stejně to zavání tím, že je to v kalendáři. Asi se mi více líbí nějaký ten obrázek, výrobek přinést nečekaně...
    Nezlob se. Ale to srdíčko od tebe je krásné!
    Vy marodíte??????? A jak vám je?
    U nás se to má tak, že jsme jako bachař a vězeň.
    Všude se píše v autismu, jak fungují odměny a motivace.
    U nás? Vydírání, schvávání hraček, zákazy.
    Pondělí bylo snad nejhorší z celé dosavadní šk. docházky. Včera mě asistentka odchytla už před školou a JÁSALA A SKÁKALA, že Kuba po 2 a půl letech šel sám k liště a celý den poslouchal - jak se to prý povedlo...a já se svezla na schody a bulela (ano ZASE brečím, což je o mě známo, že...). Schovala jsem nejmilejší hračky, z Animáčku měl jedinou pohádku a já s ním nehrála hru. Vyrobila jsem i tabulku s odměnou a zákazy. Kapesné na úterní obchod jsem z 20 stáhla na 10, aby si nekoupil Kinder - to bude jen ode mě, když uslyším o dobrém chování.
    Večer jsem byla zbitá a říkala jsem si, jestli jsem ještě máma.
    Promin, muselo to ven. Blog nemám a doma to není komu říkat...Magda
    UZDRAVTE SE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ameli a Marti moc děkujeme.
      Magdi, klidně se vypiš, občas to opravdu pomáhá. Někdy je to s našimi dětmi opravdu těžké a málokdo dokáže pochopit, jaká je to zátěž na psychiku. Magdi, klidně breč, když to alespoň na chvíli pomůže. Co nám v takových chvílích stejně jiného zbývá. Málokdo nás vyslechne, pochopí. Vím, jak ti asi je, ale nevím, jak tě povzbudit, aby jsi ten nekonečný boj ustála. Neumím poradit totiž ani sama sobě. Vedu neustálý boj sama se sebou. Občas musíme udělat rázná a krutá rozhodnutí, ale je za tím naše srdce a to je to hlavní. Jsem ráda, že mi píšeš o svých pocitech a o Kubíčkovi, o vás. Děkuji

      Vymazat
    2. Leni, děkuji, jen si schovávej energii a povzbuzení pro sebe:-)
      Nevím, jak to definovat, jestli mě víc zlobí Kuba nebo moje bezmocnost a to, že dělám PRAVÝ OPAK než říká Apla. Jenže co dělat, když jedině tak funguje. Dnes mi psychiatr doporučil, ať jedeme k Hynkovi Júnovi - znám ho ze seminářů a mě se jeho názory líbí (jsme i hokejoví šílenci). Zkoušel mu hned volat ale nebral to. 2x mi zrušili v Aple termín (obě dr marodí), tak zase jedeme pokus omyl.
      Co jeden den fungovalo, pak Kuba ignoroval. Co jsem přitvrdila, zatím dva dny je ve škole klid.
      Psychiatr je proti speciálce, mám prý vydržet. Chtěl nám zase vrátit starý lék, odmítla jsem. Radši tiky než deprese, ty stavy o smrti a co při tom dělá, to se nedalo:-(
      Ale smutný pro mě je, že spíš funguje pod tlakem, jak povolím víc pohádek, víc dobrot, je jakoby "horší"
      Můžu se zeptat, jak to máte vy? Na co lépe Sárinka zabírá, na vlídnost nebo tlak?
      NENAPSALA JSI JAK VÁLČÍTE S NEMOCÍ!!!
      Magda

      Vymazat
    3. Magdi, já měla angínu. Týden jsem do sebe cpala snad vše co existuje, ale pak jsem to vzdala, takže opět antibiotika. Sárinka měla zahleněný krk, ale prý to angína nebyla. K tomu opět močové cesty. Pořád není moc dobrá, ale 3 týdny bez školky už byly moc. Nebyla vůbec unavená a usínala až po 2 hod. ranní. Mám takové tušení, že by se mohlo jednat o zvětšenou mandli, ale trhání se u ní moc bojím. Jinak co zabírá na Sárinku? Magdi, zatím chodí do školky a požadavky na ni jsou opravdu minimální. Hodně se bojím školy. Jelikož naše společná komunikace je hodně omezená, nedá se s ní nějak vyjednávat apod. Někdy pomůže slíbení odměny (ještěže je přes jídlo), někdy pohrození, že jí vypnu notebook, ale stejně si dělá hodně věcí po svém. Teď se nechala uplatit, aby brala léky, samolepkami, což jsem koukala. Je to opavdu těžké a já jsem asi v některých činnostech málo důsledná. U dr. ji ale ničím neuplatím, vše musí být násilím.

      Vymazat
  4. Leni, vy jste si daly se Sárinkou nálož:-(
    Malou trápí močák??????? To je děs u těch malých holčiček. A pila by bylinkové čaje?
    Já každému pořád cpu zázvor:-) Miluju tu chuť i vůni, nastrouhat a zalít vodu - ŽÁDNÝ PYTLÍKOVÝ ČAJ:-))
    A téma doktoři - nebudu to tu rozepisovat, aby některé maminky nešly do mdlob, ale kdybych se měla lekat každé Kubovo výhružky či slzy, tak má teď mnohem větší problémy.
    Ale zase se umíme moc hezky usmiřovat. Leni, dobré ráno a hezký den. Jo a kdyby jste chtěli sníh, můžu objednat šéfa a 6t kamion:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni, krasna Valentynska srdicka, moc se vam povedla. Take jsme tvorili, ale fotak uz je dedecek a stahnout fotky ho donuti jen manzel. Tak budu muset zase s prosikem.:-)Moc vam preju hodne lasky a zdravicko.:-) U nas je ted take nejak hur. Stepa je plactivy, popotahuje porad nosem i kdyz rymu nema a straslive skripe zubama. Je to des ho cely den poslouchat a je mi ho moc lito, vubec nevim, co s nim je. :-(Strasne se tesim na jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, můžu se zeptat ohledně Štěpánkovo skřípání? My jsme kdysi narazili na neuroložku, co prohlásila, že autismus je módní záležitost a EEG nedělala. Ale jak jsem to řekla před novým psychiatrem, ten ve chvilce!!! držel mobil a objednal nás do Prahy na spánkové EEG. Ale můj klučina skřípe jen v noci a já si říkala - i doktor, že z toho mívá ty bolehlavy a blbé nálady.
      Poradili Vám na to něco?
      Děkuju, Magda

      Vymazat