čtvrtek 23. února 2012

Zánět okostnice

Jelikož bolesti zoubků u Sárinky neustávaly, rozhodli jsme se řešit objednání Sárinky v zubním středisku raději osobně, už ne telefonicky. Neměla jsem k tomu po minulém telefonátu moc chuti ani odvahy, ale nic jiného nám nezbývalo. Někdy nemám na určité věci sílu ani energii a potřebuji popostrčit, nakopnout. V takových chvílích je povzbudivé vědět, že jsme na to dva, že tu tíhu nenesu jen sama. Tentokrát nám vůbec nikdo nekladl zbytečné otázky, nikdo nás neobviňoval, naopak, paní zubařka si nás pozvala do ordinace a vše nám vysvětlila. Také jsme nemuseli čekat na vyšetření Sárinky měsíce, jak mi bylo sestrou dříve sděleno, ale měli jsme přijít hned druhý den. Sárinka měla zkaženou pětku, která jí způsobila záněk okostnice, takže musel zoubek ven. Musím pochválit přístup a profesionalitu paní doktorky, která za takových podmínek vše bravurně zvládla. Sárinka se pochopitelně bránila a ječela co to dalo, ale ustáli jsme to. Já jsem se sice ještě hodinu po zákroku klepala jak ratlík a Mirkovi taky nebylo zrovna nejlíp, ale zub byl venku. Sárinka dostala od paní doktorky plyšové prasátko, pexeso, knížečky, což je v dnešní době a ještě od státního zařízení naprosto šokující. Další termín máme začátkem března, tak doufám, že ji tam dostaneme. Aby nám ta radost ale netrvala dlouho, dnes se nám pokazilo auto a vypadá to na větší opravu. Prostě z bláta do louže, ale mě už to ani nepřekvapuje, pomalu si zvykám, protože může být ještě hůř. Aspoň to všichni říkají.....

5 komentářů:

  1. Leni, tak je to pravda, zvládli jste to:-)
    Zánět, navíc u dítěte je peklo. Já to měla nedávno, bez antibiotik a i "ďoura" bolela noc co noc - nevím jestli by to proncezna spolkla, ale kloktala jsem (nebo jen vypláchnout) FLORSALMIN, je to šalvěj na dásně. NO A JAK JE SÁRINCE TEĎ?
    Já mám od jedné maminky tip na dr z Plzně, už jsme tam byli, krásná barevná čekárna. Ale na velké zákroky teprve půjdeme, jak budu mít doporučení od neura a psychiatra (ten chudk nevědel co tam napsat).
    Ta vaše paní zubařka je teda úžasná, smekám a děkuju, že jsou takové LIDSKÉ bytosti ještě.
    Leni, a ona si tam Sárinku už i zaregistrovala nastálo?
    No a snad zvládne i auto "zdravotní zákrok" v co nejmenším rozsahu. Ať to peněženku tolik nbolí.
    Magda (a držím palce)

    OdpovědětVymazat
  2. Výborně, zvládli jste to parádně! Já si to nedokážu představit ani teoreticky. Jsem rád, že alspoň jedna dobrá zpráva, těch není nikdy dost :-). Tak ať to i s tím autem dopadne co nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty zuby to je trapeni pro vsechny. Jak pro velke, tak male, natoz jeste deti s handicapem. :-( Nemluve o rodicich. Ja tak strasne nerada chodim se Stepkou k doktorovi. :-( Hlavne aby uz bylo Sarince fajn a vsechno se dobre hojilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Sárinka je statečná holka, když to tak pěkně zvládla. :-)
    A s tím autem je to peklo, snad to brzy vyřešíte a opravíte. :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Chudinka Sárinka...zvládla to ale na jedničku, šikulka!

    OdpovědětVymazat